Iso a zadowolenie klientów
Szukasz rady w zakresie prowadzenia własnej firmy? Chcesz poznać szczegóły kredytu gotówkowego? Daj znać, a postaramy się pomóc.
- Chwalibóg86
- Posty: 1
- Rejestracja: 09 lis 2021, 20:41
Iso a zadowolenie klientów
Post autor: Chwalibóg86 »
Cześć! Czy sądzicie że certyfikacja ISO i satysfakcja klientów są ze sobą powiązane? Jak to ma się do sukcesu odniesionego przez firmę? Ja od zawsze jestem zdania, że lepiej utrzymać klienta i o niego dbać niż pozyskać nowego bo to może być o wiele droższe. ISO na pewno wzbudza zaufanie i to właśnie ma wpływ na lojalność klienta. Wydaje mi się zresztą że nie jest to jakoś specjalnie zależne od branży. Jak myślicie?
- Danislawa61
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 wrz 2021, 7:29
Re: Iso a zadowolenie klientów
Post autor: Danislawa61 »
Według mnie każde mniejsze i większe przedsiębiorstwo powinno starać się o system zarządzania jakością. Dzięki takiej normie firma działa o wiele sprawniej, klienci mają do marki większe zaufanie ale też pracownicy stają się bardziej zaangażowani. Zauważyłam to na swoim przykładzie. Normy są po to żeby je wdrażać i pracować na sukces firmy także nie ma się tu nad czym zastanawiać.
potas nadmiar dieta
potas nadmiar dieta
- Czesław1984
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 gru 2021, 18:17
Re: Iso a zadowolenie klientów
Post autor: Czesław1984 »
No tak macie racje ale trzeba też wiedzieć jakie są metody wdrażania systemu zarządzania jakością. W przeciwnym wypadku nic z tego nie będzie. Tutaj niezbędna jest osoba z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem w pracy o takim charakterze. Warto poszukać, żeby później nie martwić się brakiem wsparcia. Niech inni też się wypowiedzą ale sądzę, że każdy będzie miał takie zdanie.